S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery.
Ok

10 tipů jak malovat barvami svítícími ve tmě

14.06.2019

10 tipů jak malovat barvami svítícími ve tmě

Dnes ti prozradím několik tipů, jak malovat fluorescenčními barvami, tedy barvami svítícími ve tmě. Tyto produkty jsou velmi vděčné, protože dokáží rafinovaně překvapit. Práce se svítícími barvami však vyžaduje pár pravidel, které pomohou tvým dílům k dokonalosti. Tento seznam jsem sestavila na základě vlastních zkušeností a rad našich zákazníků. Věřím, že vám pomohou nabrat odvahu, ušetřit čas a dokonce i nějaké penízky.

1. Většina svítících barev je po nanesení prvních pár vrstev neviditelná. Neutrální odstín luminiscenční barvy je ideálně nanést v 2 - 3 vrstvách, aby ho nebylo vidět na barevném pozadí, ale zároveň může tato navrstvena barva získat odstín pozadí, na kterém je nanesena. Složitě vysvětleno, ale ukážeme si to na příkladu obrázku níže. Za denního světla je na obraze viditelný odstín modré, zelené a žlutozelené. Po uschnutí se na plátno nanesla vrstva akrylového média svítícího ve tmě (má neutrální fosforový odstín), který ve tmě přebral odstíny barev z pozadí.

svitici barvy

2. Platí pravidlo - čím světlejší pozadí, tím zářivější fluorescenční barvy. Pro srovnání mrkni obrázek níže: V prvním řádku jsou 2 vrstvy fluorescenční barvy na bílém pozadí a v druhém řádku tatáž barva na černém podkladu.

svitici barvy

Blog ARTMIE

Štítky

akryl akrylová barva Lefranc & Bourgeois akrylová barva Pentart akrylová fixa akrylový popisovač akvarel akvarelové barvy akvarelové popisovače Amsterdam aranžování ARTMIE ateliér Banksy barva roku barvy na chodník barvy na keramiku barvy na obličej barvy na porcelán barvy na sklo barvy na tělo barvy na textil barvy pro děti barvy svítící ve tmě batikování beton božský řez COPIC Dekor Paint dekorace dekupáž dřevěná deska EAA EAA 2020 EAA 2021 Ecoline ekologické barvy ekologické malování European Art Awards exteriérový stojan Faber-Castell filmy o umělcích fixy na textil fluorescenční barvy fotorealismus freska Gerhard Richter Gesso háčkování heavy body hedvábí historie hustota akrylových barev impasto Inktober Inktober Artmie Jackson Pollock jak kombinovat barvy jak malovat na sklo jak namalovat růži jak zabavit děti během karantény jarní malování kaligrafie karanténa Koh-i-noor korálky korálová barva křídová barva krok za krokem kufříkový stojan kulatý štětec kvíz lak linoryt Liquitex lití akrylových barev Louvre makramé malované nádobí malování malování moře malování na dřevo malování na hedvábí malování na kůži malování na obličej malování na sklo malování na textil malování podle čísel malování s dětmi malování špachtlemi malování v přírode markery maskovací médium metalická barva míchání akrylových barev modelování modrá barva Molotow mramorování Mucki napínací lišty netoxické barvy olejové barvy paletový nůž papír pasparta patina Pigma Micron planner plátno plátno na lepence plenér popisovače na sklo a porcelán pouring pouring médium přírodní barvy prstové barvy pryskyřice rám Royal&Langnickel šablony k malování šablony na textil Sakura šeps sítotisk sketchbook journal Snazaroo Soft Body SOLO GOYA Triton špachtle špachtle ARTMIE sprej St. Petersburg štětec stojan struktury světlostálost techniky akryl techniky malby tekuté křídy terpentýnový olej transfer tužka tvar štětce uhlík umělci umělecké techniky umělecké termíny umělecké tipy umělecké výrazy umělecký štětec umění vajíčka Van Gogh vlnění papíru vosk výzva zhušťující médium pro akrylové barvy životní prostředí zlatá barva zlatý řez
NTExNDQ1Nz