ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 519 Kč
skladem
naše cena 127 Kč
skladem
naše cena 359 Kč
skladem


Kvalita služeb a reklamace

Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá.

V takovém případě se ujistěte, že jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku +420 723 143 829, který je v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Pokud Vám ani v tento čas nikdo telefon nezvedal zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat e-mail. V případě nespokojenosti můžete kontaktovat manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu pripominky@malirske-platno.cz

Na můj email mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?

V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku +420 723 143 829 nebo kontaktovat manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu pripominky@malirske-platno.cz

Pokud nejsem spokojen se službami Centra služeb zákazníkům na koho se mám obrátit?

V takovém případě prosím kontaktujte manažera společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu pripominky@malirske-platno.cz

Jak mám postupovat když chci zboží reklamovat?

V takovém případě je potřené, abyste nás kontaktovali emailem na reklamace@malirske-platno.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci zboží.

Pokud dostanu poškozené zboží co mám dělat?

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda není přepravní obal poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a zboží zkontrolovat. Pokud byl obraz poškozen při přepravě je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Jen v takovém případě uznáme reklamaci zboží.

 

MjBhZGQ5